Film 2014 - Croatia Hel & Flying above Poland

Leave a Comment
Przepraszam za nieobecność!

To moje słowa wstępu, ponieważ miałam kilka nieoczekiwanych akcji życiowych. W tym wypadku było to rozpoczęcie pracy jako kierownik produkcji w nowym filmie pt. "Mosty". Zdjęcia do niego rozpoczynam już w następnym tygodniu, dlatego jest dużo pracy. A oczywiście zamiast robić swoje na miejscu, w ciągu trzech dni zdecydowaliśmy się z N. na szybki, 10-dniowy, wyjazd do Stanów. Zdjęcia z tej podróży już wkrótce na blogu. A już poniżej fotka z wyprawy do Banjole w Chorwacji z Olą.

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić mój najnowszy film opowiadający w skrócie moje wyprawy w 2014 roku. Jest trochę skakania z klifu, snorkeling. Cudownie ciepłe Banjole w Chorwacji, ale równie ciepły Hel, mimo, że byłam tam już we wrześniu.
Znajdziecie też ujęcia z mojego nowego, ukochanego sportu - kitesurfing, to coś dla ludzi, którzy chcą sprawdzić swoje możliwości. Uwierzyć w siły natury i swoje. Ale obejrzyjcie sami :)


Już niedługo pojawi się film z Dubaju. A zaraz za nim cały cykl opowiadań o wyprawię na Kubę wraz z filmem. Bądźmy w kontakcie!



0 komentarze :

Prześlij komentarz

Brak hejtu podstawą normalnej konwersacji!